Чи повинні учні прибирати у приміщеннях школи?
Примусова праця заборонена. Це передбачає і Конституція України, і Загальна декларація прав людини, повідомляє «Судово-юридична газета».
Якщо ми говоримо про школу, то Закон «Про освіту», нова редакція якого набрала чинності, регламентує дане питання і визначає, що ніхто з учнів (зараз їх стали називати претендентами освіти) не може бути примушений до роботи в школі.
Робота на школу (участь в суботниках, прибирання класних кімнат і т.п.) є пережитком радянського минулого. Тим більше, що до такої діяльності учнів часто залучали внаслідок неправомірного (на думку вчителя) поведінки учня.
Якщо дитину залучають в школі до таких «добровільно-примусових» робіт, батьки можуть скаржитися до керівництва школи, спочатку розібравшись в тому, хто саме є ініціатором примусу. За результатами розгляду скарги буде проведено службове розслідування і вжиті заходи, аж до звільнення вчителя.
У разі відсутності рішення хвилюючого питання силами самої школи, рекомендуємо звертатися до відповідних управлінь освіти. Завдяки новим реформам в цій сфері планується створення окремого агентства, яке буде допомагати Міністерству контролювати стан справ в школах і розбиратися в ситуаціях, коли дітей змушують щось робити на благо навчального закладу.
Якщо перераховані вище поради вирішити наболіле питання не допомогли, сміливо звертайтеся до правоохоронних органів або, в разі підозри про наявність певного змови, в прокуратуру.
Слід знати, що публічна догана дитини вчителем при однокласниках також є неприпустимим. Самі школярі можуть відмовитися вислуховувати нотації педагога. Усі виниклі ситуації повинні розбиратися тільки індивідуально, в присутності батьків дитини.
АНКЕТА ДЛЯ БАТЬКІВ
1.
П.І.Б.
учня____________________________________________________
2.
Домашня
адреса_______________________________________________
3.
Телефони:
дом.________________ моб.____________e-mail___________
4.
Відомості про
батьків:
П.І.Б.
|
Місце роботи
|
Посада
|
№ телефона робочий
|
№ телефона мобільний
|
Мати учня
|
|
|
|
|
Батько учня
|
|
|
|
|
5.
У дитини є (потрібне виділити):
А) власна кімната;
Б) окреме робоче місце;
В) немає окремого робочого місця.
6. Домашнє
завдання дитина виконує (потрібне підкреслити) :
А)
самостійно;
Б) за
допомогою батьків;
В)
інше______________________________________________________
7.Чи є в дитини
домашні обов’язки?
А) так ; Б) ні; В)
інше________________________
8. Чи є в родині комп’ютер ?
А) так ; Б) ні; В)
інше________________________
9. Чи є доступ до Інтернету?
А) так ; Б) ні; В)
інше________________________
10.Скільки часу дитина проводить за комп’ютером ?
______________________________________________________________
11.Скільки часу дитина проводить в
Інтернеті?____________________________________________________________________________________________________________________________
12. Які гуртки, секції, студії, заняття з репетитором
дитина відвідує у позаурочний час?_________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Ваші пропозиції до оцінювання навчальних досягнень
дитини впродовж перших двох місяців
навчання________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. Окремі побажання та пропозиції стосовно Вашої дитини:
А) класному
керівникові_____________________________________________
Б) учителям-предметникам___________________________________________
В)шкільному
психологу______________________________________________
Г)медичній сестрі
школи_____________________________________________
(Класний керівник збирає анкети, відповідає на запитання
батьків)
Немає коментарів:
Дописати коментар